Miami baby - Reisverslag uit South Beach, Verenigde Staten van Fleur Blom - WaarBenJij.nu Miami baby - Reisverslag uit South Beach, Verenigde Staten van Fleur Blom - WaarBenJij.nu

Miami baby

Blijf op de hoogte en volg Fleur

08 Juli 2014 | Verenigde Staten, South Beach

Miami South Beach; wat een stad, wat een belevenis!
Ik ben afgelopen zaterdag op Miami AirPort aangekomen na een prima vlucht en ontzettend veel beenruimte! Zal dat te maken hebben met de toch erg veel dikke Amerikanen!? Ik weet het niet... Anyways, gelijk met de bus naar mijn hostel gegaan. Ik zit recht aan de boulevard en het strand, top locatie! In het hostel deel ik een kamer met een leuk Argentijns meisje, en heb zelfs oceanview! Dat dat ook negatieve kanten heeft heb ik die eerste nacht kunnen ervaren! Het was het weekend van 4th of July, een feestweekend. De bassen uit de diverse bars en clubs in de buurt bleven non-stop op vol volume draaien! Geen oog dicht gedaan die eerste nacht! Haha! Tja...ieder voordeel heb ook z'n nadeel... ;-)
Maar wat een mensen!! Ik kijk mijn ogen uit!! Vrouwen met opgepompte tieten in veel te kleine bikini's, lopen in hun string over straat; gespierde donkere mannen met dikke gouden kettingen; de duurste auto's; 24/7 party's, het leek wel alsof ik in een film liep!

Maar daar had ik op die zaterdagmiddag eigenlijk weinig oog voor, want ik was op zoek naar mensen in oranje kledij! Want om 16:00 werd de wedstrijd Nederland-Costa Rica gespeeld! Uiteindelijk met een leuke groep Nederlanders deze in een buiten club gekeken (Inc zwembad, mega beamer, veel te duur bier en gogo-danseressen in de pauzes). Super leuk, echt genoten (vooral na die laatste stop van Krul natuurlijk)!

De volgende dag heb ik het rustig gehouden; op t strand geleden, gewandeld door south beach en mezelf verwend met twee setjes van Victoria's Secret! Een Doutzen zal ik nooit worden, maar zo behandelen ze je daar wel! Wat een persoonlijke service in die winkel!

Gisteren ben ik op dagtour geweest naar Key West. Het was leuk, maar ik had er meer van verwacht. Ik heb er acht uur voor in de bus moeten zitten, dan verwacht je ook iets! Ik dacht aan nog meer blauwe zeeën en witte stranden, maar die waren zeer beperkt, en konden bij lange na niet tippen aan de stranden van Aruba! Ook hier wat aan sightseeing gedaan, heel suf in zo'n treintje, met een kartonnen waaier in mijn hand over het eiland, maar ja, anders kun je echt niks zien!

Vandaag ben ik naar de Everglades geweest. Een soort van wetlands waar je met zo'n boot met een grote propeller aan de achterkant over het water scheert, op zoek naar alligators! Dat was echt super vet! En we hebben ze gezien! Daarna nog een showtje gezien en een baby alligator vast mogen houden voor de foto! Iieeee!!

Ga zo de wedstrijd Duitsland-Brazilië kijken en vanavond ga ik met de Argentijnse nog wat drinken. En dan ga ik morgen weer door, op naar Nicaragua! Ik kijk er echt naar uit, want nu gaat mijn reis echt beginnen! Miami was leuk voor deze dagen, maar het is niet mijn favo stad, niet gericht op backpackers en ik ben hier niet echt om te clubben (lukt sowieso niet qua idiote prijzen). Been there, done that zeg ik dan maar zo!

Op naar het volgende avontuur!
Liefs

  • 09 Juli 2014 - 12:57

    Bianca Sloot:

    Hoi Fleur,
    Leuk om te lezen en veel plezier in Nicaragua!!
    groetjes Bianca

  • 10 Juli 2014 - 14:42

    Ronald:

    Je wordt geen Doutzen, maar je bent veeeeel leuker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, South Beach

Fleur

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 38773

Voorgaande reizen:

01 September 2018 - 23 September 2018

Transmongolie Express

01 Maart 2017 - 01 April 2017

Cuba

08 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

Japan

09 Juni 2014 - 09 Juni 2014

Aruba en Midden-Amerika

12 December 2013 - 08 Januari 2014

Zuid-Afrika

12 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Dubai en Maleisie 2012

07 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

Laos en Cambodja 2010

Landen bezocht: