Daar ga ik weer... :-) - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Fleur Blom - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer... :-) - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Fleur Blom - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer... :-)

Door: Fleurtje

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Juni 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Zoals de meesten wel weten gaat mijn zomer er anders uit zien dan ik gepland had!
Op 19 juni vertrek ik naar Aruba. Ik ga hier twee en een halve week aan het werk; samen met een collega ga ik hier een opleiding geven.
Op 5 juli vlieg ik naar Miami voor een aantal dagen. Vervolgens vlieg ik naar Managua (Nicaragua) om mijn reis door Midden-Amerika aan te vangen. Via Costa Rica reis ik naar Panama. Op 14 augustus vlieg ik terug naar Aruba voor het tweede deel van de opleiding. Hierna land ik op 30 augustus weer in Nederland.
Op deze site zal ik regelmatig mijn belevenissen opschrijven en delen met jullie!

• 09 Juni 2014 - 19:38

Kaat:

Sjeeeeeeeeeeeeee klinkt héél goed. Hier ook alles ok. Net een nieuwe bril gekregen. Wel fijn hoor! MAAAAAAR WANNEER GA JE NOU DAT LETTERTYPE EENS VERVANGEN?? TE, TE, TE KLEIN VOOR MIJ.. HELAAS NOG STEEDS. VERDER BEN JE WEL EEN KANJER FLORA! ALS PVV TANTE: KNÉTTERTROTS!!
    GO-GO-GO.... ZOALS ALLEEN EEN FLEUR BLOM DAT ALTIJD MAAR WÉÉR KAN! & ENJOYYYYY

• 19 Juni 2014 - 08:49

Anda:

Lieve Fleur, succes op Aruba en verder: geniet! Je bent oud en wijs genoeg maar pas goed op jezelf!!! Dikke kus, Anda